środa, 20 sierpnia 2014

Rozdział 4

PRZECZYTAJ NOTKĘ POD ROZDZIAŁEM! 

*BEEP* *BEEP* *BEEP* *BEEP*

Cóż, to jest dziwne... Nie mam włączonego budzika, nawet w czasie roku szkolnego.
Popatrzyłam przez moje ramie i zobaczyłam, że jest trzecia.
Trzecia rano.
Szybko nacisnęłam guzik wyłączania, ale nie przestało piszczeć. Zamachnęłam się ręką i zdenerwowana uderzyłam pięścią o urządenie, aż usłyszałam pęknięcie. Usiadłam, włączyłam światło i zaczęłam dyszeć. Właśnie zniszczyłam jedyny budzik w całym domu!
Super. Teraz będę musiała iść do sklepu i zapłacić kolejne 50 funtów.
Wzięłam wszystkie zniszczone elementy i odłożyłam je na stolik nocny.
Kiedy posprzątałam już bałagan, nadal słyszałam piszczący hałas.
Przeszukałam cały mój pokój, ale nadal nie znalazłam żadnego źródła! W pewnym momencie poczułam, że hałas dobiega spode mnie..
A niech cię, Niall..
Zeszłam na panele, gdzie przesunęłam deske, ponieważ gdy byłam mała, po prostu wyrwałam ten kawałek drewna z podłogi. I tam właśnie to było;
Mały zegarek z budzikiem i kawałek kartki. Notatka mówiła..


Dzień dobry, Rosie :) Obudziłem cie? 1 punkt wędruje do Niall'a! Branoc, branoc. 
PS. Proponuje abyś nie spała w swoim łóżku :)

Kutas.
Teraz jakoś bałam się patrzeć co kryje się w moim łóżku..
Zaciągnęłam się na dół, a tam zostałam przywitana przez brak mebli.
On wziął wszystkie nasze meble!
Jeszcze raz.. Ale kutas!
Wzięłam przenośne stereo, drabinę i trochę winogron.
Powodzenia, Niall.

--------------------------------------------------------

Poszłam otworzyć główne drzwi, starając się być cicho, ale oczywiście to nie mogło pójść po mojej myśli. 
Wstrzymałam oddech i słuchałam czy nie słychać żadnych specyficznych dźwięków, które wskazywałyby, że ktoś z mojej rodziny się obudził. 
Brak. 
Wyszłam na palcach na zewnątrz i przeszłam przez trawnik. Złapałam drabinę, opartą o rynnę, która jest tu od wczoraj, kiedy mój tata chciał popracować na dachu. Przeszłam do następnych drzwi. Weszłam na drabinę i zaczęłam po niej wchodzić w kierunku okna Niall'a. 
Niall zawsze zostawia okno otwarte z jakiegoś powodu, więc szarpnęłam je. Zaczęłam wspinać się do jego pokoju. Umieściłam kamerę w kącie, ukrywając ją między jego statuetek piłkarskich. Następnie wyszłam z jego pokoju i podeszłam do najbliższych drzwi.
Pokój w którym jestem, jest kompletnie pusty od kiedy próbowano go znowu przerobić. 
Podeszłam do ściany, oddzielającą oba pokoje i odsunęłam deskę, ukazując dużą dziurę, którą zrobiliśmy mając 7 lat. 



<<RETROSPEKCJA>>

-Niall, nie sądzę, że powinieneś jeździć tutaj rowerem.. - Zauważyłam, ale on tylko się zaśmiał. 
-Ale na zewnątrz pada, Molly. Ten pokój jest pusty, a my nigdy tego nie próbowaliśmy. Więc, dlaczego nie... 
-Cóż, dobrze. Ale nie zniszcz niczego 
Wskoczył na rower i zaczął pedałować po całym pokoju. 
-Jest dużo zabawy, Molly! - Odwrócił się i spojrzał na mnie. 
-NIALL! ODWRÓĆ SIĘ! 

Następną rzeczą, jest dziura w ścianie i Niall ze złamaną ręką. 

<<KONIEC RETROSPEKCJI>> 



Wzięłam stereo i umieściłam je tam, włączając je najgłośniej na fula. Odwróciłam je w kierunku jego pokoju, więc cały jego pokój rozbrzmiewał teraz w piosence Carly Rae Jepsen. 
Jak tylko zobaczyłam go zmieszanego, napisałam notatkę, wspięłam się i umieściłam ją w dziurze, tuż obok stereo. Popatrzyłam przez szczelinę i zobaczyłam jak to przeżywa. Wzięłam winogrono i przeżuwałam je w moich ustach. Szczęśliwa gryzłam je i oglądałam jak Niall wstał ze swojego łóżka, przeszukując swój pokój. To był naprawdę śmieszny widok.
Po jakimś czasie zabrakło mi winogron, a Niall już zaczął przesuwać swoje łóżko do przodu. Przesunęłam się trochę do tyłu, tak, że nawet nie mógł rzucić na mnie okiem. Kiedy już przesunął całe łóżko, zobaczył dziurę i chrząknął. 
-A niech cię, Molly
Sięgnął przez otwór i chwycił stereo. Nacisnął przycisk wyłączania, rzucił je na bok i wziął notatkę. 
Brzmiała ona tak:

Karma ssie, Nialler. Jeden punkt dla Molly!

-Tssa. Gra rozpoczęta Molly - Wyszeptał, wyłączając światło i poszedł do łóżka. 
Po chwili, słysząc jego ciche chrapanie, weszłam do pokoju. Na palcach, podeszłam do kąta i przesunęłam jedno trofeum. Wzięłam kamerę, ale przypadkowo uderzyłam jedną ze statuetek piłkarskich, która upadła na podłogę. Wstrzymałam oddech i skierowałam uwagę na Niall'a. Poruszył się trochę, po czym usiadł. 
O boże. 
Tylko nie wybuchnij śmiechem.
-M-Molly? - Wyszeptał, zaspany. 
-Tak, Nialler. Teraz wróć do łóżka - Podeszłam do niego. Pogłaskałam jego włosy, po czym pocałowałam go w czoło , a ten szybko zasnął.
Zaśmiałam się cicho i nacisnęłam STOP na kamerze. Wspięłam się przez okno i zaczęłam schodzić wolno, tak, żeby nie narobić żadnego hałasu. Szłam w dół drabiną i wzięłam wszystko. Potem przeszłam przez jego trawnik, a następnie przez mój. 
Powinnam pójść przez drzwi czy przez okno..
Położyłam znowu drabinę, tak, aby opierała się o moje okno. Szybko wspięłam się, po chwili znalazłam się w małej przestrzeni. Spokojnie weszłam do łóżka z uśmiechem. 

To jest dopiero początek, Niall. Gra włączona. 


-------------------------------------------------

NIALL: 1

MOLLY: 1


----------------------------------------------------

Bardzo prosiłabym o komentarze :) 

Oraz jedno info :) Jutro wyjeżdżam, ale spokojnie rozdziały będą się pojawiać, gdyż je tak ustawie. Problem w tym, że nie wiem czy będę was informować. Oczywiście, biorę komputer i przenośny internet, ale nie wiem czy będę mieć czas na informowanie.. Więc, moje pytanie brzmi: 

Czy jest ktoś chętny do informowania reszty? 

Musiałby to być ktoś, kto często by zaglądał na bloga i ktoś kto rzecz jasna ma twitter'a ;) 
Informował by innych tylko trzy razy: 24.08 (niedziela), 28.08 (czwartek) i 31.08 (niedziela). 
Jeśli ktoś byłby chętny, bardzo proszę pisać w komentarzu. 

BARDZO PROSZĘ O PISANIE TWEET'ÓW POD HASHTAGIEM #GameOnHoranPL (MOŻNA TO ZROBIĆ PRZEZ BLOGA. NACIŚNIJ TYLKO PRZYCISK W PRAWYM GÓRNYM ROGU) 

30 komentarzy:

  1. Cudowny asfvhjkll *.* Ja chcę żeby oni się pogodzili ale z drugiej strony chcę żeby było to napięcie i rywalizacja :D Chcę zobaczyć co z tego wyniknie i z ich wojny xd Czekam na następny z niecierpliwością/ do_ur_ thing

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny rozdział! nie mogę się doczekać co będzie dalej ! >>>>> miłego wyjazdu x ily /@foreveerhuungry

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetny rozdział. xx @blueberryloveme

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdzial. Ja mogę informować jak chcesz. (chodzi tylko o te 3 podane dni?) @_patrycja_pacia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam kogoś do tego, ale i tak bardzo, bardzo dziękuje słoneczko xx

      Usuń
  5. Świetny rozdział, zresztą jak zawsze!
    @mruuczus

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham to, czekam na next xx / @olplikilok

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooooow ;O naprawde ciekawe, wciągło mnie ;D czekam na next ;) /@JudytaRusher

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mogłabym informować, ale widzę, że jakaś inna dziewczyna jest już do tego chętna. Gdyby jednak nie mogła lub coś to mogę poinformować.
    Rozdział mi się bardzo podoba i jestem ciekawa ich dalszej rywalizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niestety mam kogoś do tego, ale i tak ci dziękuje kochana! :) xx

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba:-) Czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpierw jest na niego wkurzona potem całuje go w czoło i jest super.
    wiemy jak to się skończy zakochaja się w sobie i będą para...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, przetłumaczyłam już dużo rozdziałów tego opowiadania i bardzo dużo się dzieje.. :) xx

      Usuń
  11. Ja chcę już następny! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rozdział :) czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  13. Co ile dni mniej wiecej dodajesz ? ;) dziekuje ci za tlumaczenie i ze sie tak poswiecasz xx do ilu punktow oni graja ? :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaje w czwartki i niedziele, czasem jeśli mi coś wypadnie oczywiście w inne dni ;) Jeśli chodzi o punkty, oni chyba nie grają, że mają wyznaczoną ilość punktów. W sumie to nie wiem, bo jeszcze nie przetłumaczyłam całego ff

      Usuń
  14. Zabawa się rozkręca widzę ;d
    Super rozdział xd // @annxdd

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny złotko! Czekam na next! Byle do niedzieli xd :)
    @StillyDreamer_Me

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za tłumaczenie :)
    Heh Molly i Niall mają nieźle pomysły.. xD Będzie się działo..
    Ciekawe kto w końcu wygra. Narazie jest 1:1

    Czekam na następny.
    Życzę miło spędzonego czasu na wyjeździe ;)

    /@angieloves1Dx

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże oni są genialni!!!!!!!! Nie mogę sie doczekać co się będzie działo potem ;D Molly mnie po prostu rozwala ,jest zajebista <3 Ich pomysły są mega zabawne i wyszukane ;) Czekam na nexta :3
    ~Asia~

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny, czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahah świetny :) @LoveHoranekEver

    OdpowiedzUsuń
  20. Yhahahha to jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozdział jak najbardziej świetny, a ten koniec >>>>>>
    Molly jest super, kocham ją hahah
    A z tego co zobaczyłam w oryginale, naprawdę dużo się dzieje *.*
    Kocham cie słoneczko, za to tłumaczenie, a co do twojego tłumaczenia nie mam najmniejszych zarzutów :)
    Jak na razie jest to najlepsze ff jakie czytałam i oby tak dalej!
    Ogólnie to jest ono fjafeuirjgajhrfndsjmc
    Powodzenia! :* ~madzia

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmm. ... zabawa się rozkręca. Świetne tłumaczenie. / @angelika231299

    OdpowiedzUsuń

Bardzo prosiłabym o komentarz! Czy tak trudno napisać swoją opinie? :)