poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Rozdział 1


 Molly's POV.

-ON WRACA? - krzyknęłam w czystym przerażeniu.
Oh, nie, nie, nie. To się nie może dziać.
On nie może wrócić! Czy on nie powinien być na jakiejś wielkiej, światowej trasie, czy coś? Nie powinien być w Londynie razem z jego zespołem? Jeśli tak, to dlaczego jego żałosna dupa wraca do Mullingar?
Początkowo odbierał moje telefony na co dzień i było okej, ale z upływem czasu, przestał. Do tego przestał odpowiadać na moje wiadomości. Odmawiał również na moje próby połączeń na Skype albo na FaceTime.
Co jeszcze robiłam aby nawiązać z nim jakikolwiek kontakt?
Social Media.
Zaczęłam tweet'ować i pisać do niego na DM na Twitterze, ale już wiecie co dostałam w zamian. Cóż, oczywiście nie odpowiedział, ale miał za to odwagę, aby dać mi unfollow.
Następnie udałam się na Facebook'a. Zaczęłam pisać do wiadomości na jego ścianie, ale znowu nie otrzymałam odpowiedzi, więc napisałam do niego prywatnie.

"Cześć Ni?"

Brak odpowiedzi.

"Jesteś na mnie zły?"

Dalej nic. 

"Jesteś zbyt zajęty?" 

Zero.

Następnego dnia wstałam, aby zobaczyć, że Niall Horan wyrzucił mnie ze znajomych. On rzeczywiście miał odwagę na to, aby wejść na mój profil i nacisnąć przycisk "usuń ze znajomych".
Więc zasadniczo machnęłam tylko ręką i zaczęłam przekonywać siebie samą, że on mnie nie obchodzi.
Więc co zrobiłam dalej? Przestałam jeść. Tak..kompletnie.
-Kochanie? Dlaczego na dole wciąż jest pełny talerz z makaronem? - Krzyknęła moja mama, będąc na schodach.
-W porządku, będę na dole za sekundę i go zjem - Odkrzyknęłam, chociaż wiedziałam, że to się nie wydarzy.

Kilka dni później bez jedzenia, postanowiłam, że zejdę na dół i zjem trochę chipsów. Skończyło się na tym, że pożarłam całą kuchnię, łącznie z każdym okruszkiem od podłogi do sufitu.
Od kiedy Niall'a nic nie obchodzi, dlaczego muszę sprawiać sobie dla niego ból?
Tak, możesz zgadnąć, że z powrotem wróciłam do moich nawyków żywieniowych.
Więc, czy kiedykolwiek mówiłam ci o moich stosunkach z imieniem którego nie mogę wypowiedzieć?
Cóż, wiem, że może być to ciężkie do uwierzenia, ale Niall Horan-to znaczy-ta sławna gwiazda, była kiedyś moim najlepszym przyjacielem. Był jedynym z tych ludzi, którzy wiedzieli i rozumieli o mnie wszystko Tak, był jednym z tych typów przyjaciół.
Tak było, że nawet opinia innych ludzi nie mogła nas rozdzielić.
Ale teraz, kiedy o tym myślę, Niall był zasadniczo moim jedynym prawdziwym przyjacielem. Nie zrozum mnie źle, też mam dziewczęce przyjaźnie, no wiesz, wzajemne malowanie i inne sprawy, ale to nigdy nie będzie prawdziwa przyjaźń, taka sama, jaką dzieliłam z Niall'em. Jestem pewna, że teraz myślisz, że jestem chłopczycą, ale nie jestem. Spódniczki z wysokim stanem, sukienki w kwiaty, tusz do rzęs i wysokie obcasy są częścią mojej garderoby, ale będąc wokół takich dziewczyn czuje się..Rozdrażniona? Tylko oglądanie ich działań sprawia, że chcę rzucić kulą do kręgli w ich głowy.

Czy to jest za dużo?

Okej, to sprawia, że chcę rzucić piłeczką do golfa w ich głowy.

Lepiej?

Innym powodem, dlaczego nie jestem chłopczycą, to to, że myślę, że chłopacy są gorący! I jeśli zastanawiasz się, czy myślę, że Niall ma atrakcyjną twarz i gorące ciało, to tak właśnie sądzę.

"Czy to nie jest dziwne, że tak myślisz o swoim najlepszym przyjacielu?" 

Cóż, tak, to jest dziwne, ale niespecjalnie się tym przejmuje. On już odszedł z mojego życia dawno temu.
To znaczy, lubię One Direction. Ich muzyka jest dokładnie takim typem muzyki jaki lubię; Pop. Ich taniec, głosy i atrakcyjny wygląd to też plus. Nie zrozum mnie źle, ale myślę, że Niall przyczynia się do tych wszystkich wyżej wymienionych powodów, ale nikt nigdy nie dowie się, że tak myślę. Wszyscy myślą, że widzę w nim najgorszego piosenkarza w One Direction i nieutalentowanego głupca.
Oczywiście, jest bardzo utalentowany, ale kiedy powiesz mu odwrotnie, Niall osłabnie, będzie zły albo obniżysz jego ego, z czym będę w porządku.
-Myśl, myśl, myśl - wymamrotałam do siebie - No dalej, Molly, zemsta. Myśl o zemście!
Po chwili żarówka zaświeciła się w mojej głowie, a uśmiech niegodziwie objął całą moją twarz.

Nic. 

Teraz, to jest to co ja nazywam zemstą. Dam mu posmakować mojego planu.

Ten dupek będzie kompletnie ignorowany.

-----------------------------------------------------------------


-Tak, kochanie - Moja mama odpowiedziała ostrożnie, znając moją nienawiść do niego - On wraca dzisiaj i zaprosiłam rodzinę Horan'ów na kolacje. Oczekuje od ciebie najlepszego zachowania, córeczko.
Prędzej traktowałabym Taylor Swift lepiej, zanim zacznę traktować Niall'a odpowiednio.
Nie świece sympatią do Taylor, więc..Taa.
Obiecuje, że nie zamierzam zaprzepaścić odegrania mojego planu i zacząć traktować Niall'a, tak, jak zamierzam. Obiecuje, że będę go ignorować całym moim sercem, duszą i godnością.
Ale..Czy obietnice prędzej czy później nie powinny zostać złamane?
Tak, myślę, że powinny..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

CZYTASZ = KOMENTUJESZ 

Zapraszam do obserwowania bloga, oraz jeśli masz twitter'a do zakładki "informowani" :) 

Zapraszam też do pisania pod hashtagiem: 

#GameOnHoranPL  :)






25 komentarzy:

  1. omg omg omg, ja chce kolejny rozdział, serio!
    ciekawe jak go będzie ignorować, to będzie dobre XD
    a Niall to póki co taki dupek, że szok, normalnie JA PIERDOLE JAK ON MÓGŁ TO JEJ ZROBIĆ? -,-
    dobra nie bede sie tu rozpisywać, czekam na kolejny rozdział (mam nadzieję, że będzie wkrótce :D )
    KOCHAM CIĘ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha kocham takie długie komentarze, dziękuje :)

      Usuń
  2. czekam na następny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy rodział i wprost nie mogę się doczekać następnego :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jejju, jeju, jeju !!
    kocham te opowiadanie !!
    mam nadzieję że juz niebawem next bo dlugo nie wytrzymam !!
    kocham cię x /@foreveerhuungry x

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham to ♡ Dziękuję za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie sie zapowiada. Mam nadzieje ze nie bedzie go zbyt dlugo ignorowac. Chociaz zachwal sie jak dupek. Czekam na nexta ;) @justysia20003

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Matko, ale mi się podoba to ff. x
    @blueberryloveme

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest! :)
    Szybko się pojawił ten rozdział :)
    Jest świetny :)
    Czekam na next :)
    Nie mogę się doczekać przyjazdu Nialla i kolacji u Molly :)

    -@NatiPolonia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie się zapowiada :)
    Dzięki, że tłumaczysz to ff. Ciekawe jak będzie na kolacji u Molly z Niallem...
    Do następnego

    @angieloves1Dx

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za tłumaczenie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie jak zawsze. ;) Czekam dalej heh. : ))

    OdpowiedzUsuń
  12. jprl... :) świetne :D czekam na next :P myślę, że pojawi się niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu jaki świetny rozdział! Czekam na następny! Jestem taka podjarana omg

    OdpowiedzUsuń
  14. Prolog był świetny, ale rozdzial pierwszy? Genialne! Jeju nie moge sie doczekac rozwiniecia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na kolejny ! :D
    Pisz szybko ;*
    Czeekam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko że ja nie piszę tylko tłumacze haha :D Ale jutro opublikuje następny :)

      Usuń
  16. Fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega początek, główna bohaterka jest tak pozytywnie zakręcona ,że nie sposób jej od razu nie polubić ;D Rozwaliła mnie swoimi myślami xP Fragment o kuli do kręgli i piłeczce do golfa był zarąbisty ^^ Już zaczynam lubić twojego blogaska ,mam nadzieję ,że się na tobie nie zawiodę (w co szczerze wątpię ;* )
    ~Asia~

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie zauważyłam ,że to tłumaczenie (prawie nigdy nie zwracam uwagi na rzeczy które tego wymagają, no ale co tam chyba się nie obrażasz ;3) ,więc skoro nie ty to pisałaś to mam nadzieję ,że będziesz fajnie ,tłumaczyć na nasz kochany język xP ,bo spotkałam się z przypadkami ,kiedy ktoś strasznie dziwnie i nie logicznie to robił
    ~Asia~

    OdpowiedzUsuń

Bardzo prosiłabym o komentarz! Czy tak trudno napisać swoją opinie? :)